Tuesday, November 7, 2017

The best concert ever

Mă gândesc să mai pun pe-aci și niște alea alea muzicale de mi-s mie tare dragi. Să nu-mi săriți în cap pentru titlu 😃. Pentru mine și cam toate ce le spun pe-aci sunt "pentru mine" ăsta chiar e cel mai tare concert dintotdeauna! De câte ori nu știu ce să ascult, știu - ăsta sigur mă ravergorează. Problema-i că mi-e greu să mai fac și altceva în timp ce-ascult. Cel mult să mă și uit la el. Chiar le recomand șefilor mei să aranjeze cumva cu ăștia de  țân Youtubul să-l scoată dacă vor să-mi crească productivitatea 😃. Și-ar mai fi vreo douță de scos 😃.
Maestrul e într-o formă de zile mari, iar băieții din trupă (parcă i-aș zice taraf, da parcă-s un pic mai mulți, oricum nu chiar așa mulți cât să fie "ocherstă" - îs numa câți trăbă) sunt unul și unul.
Vizionare (și mai ales ascultare) plăcută!

https://m.youtube.com/watch?t=1s&v=9N_Mi8_8Z18

PS: Am și-un mare of. Nu am fost la nici un concert cu Maestrul. Anul ăsta o fost la Timișoara, da eu am aflat mult după. Dacă băgați de seamă că mai vine pe-aci dați o strigătură. Dacă nu, mă duc iar la București, da nu mă las să nu-l văd cât om mai fi in viața asta.

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...