Wednesday, June 20, 2018

Fuzarioză?

    Anul trecut am avut o roșie care s-a piticit. Cam ofilită, cam amărâtă, nu prea mai creștea, nici planta, nici fructele. Fructele, unele, s-au copt/pălit mai iute. De nu știu câte ori am vrut s-o smulg, după care m-am răzgândit. Până la urmă n-o scăpat. Am căutat eu un pic despre ce-ar putea fi vorba, da nu prea. Prea ma-ntrista subiectul, așa că, bag samă, am vrut să-l evit.
    Anul ăsta am două așa. Una lângă alta 😞.
Am niște poze de acu vreo 10 zile cu plante sănătoase și bolnave. Nu-s chiar reușite, da le pun chiar și-asa 😃.

Lemon Plum sănătoasă:

Lemon Plum bolnavă:


Indigo Apple sănătoasă:

Indigo Apple bolnavă:


    Intre timp alea sănătoase s-au mai dezvoltat. Alea bolnave nu prea. Retrăiesc povestea de anul trecut, nu mă lăsa inima să la smulg. Tratament? Chimic preventiv, din ce-am citit (https://www.paradisverde.ro/boli/boala-care-cauzeaza-misterioasa-ofilire-tomatelor-afecteaza-50-din-culturile-de-tomate). Nu-s prea curios.
   Da acu, după niste beri mi-am cam făcut curaj să-mi fac planul să le smulg în weekend, când merg acasă. Că vorba aia: "Nu-i contagioasă, da se ia" 😃

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...