Thursday, October 31, 2019

98. Rote Ribisel


2019

Wildtomate “Rote Ribisel“

Primite de la un college de servici din Germania par sa intre oarecum in categoria salbaticelor despre care se crede ca au un ADN mai bogat si sunt mai rezistente la boli si daunatori. Asta cred ca e o semi-salbatica, oricum creste ca nebuna, face niste rosioare mici, care nici nu se coconut prea iute cu gust interesant, bunicel. Probabil e capabila de auto-insamantare asa ca ma astept sa am de smuls de-astea de prin gradina. O sa-si gaseasca Sigur un loc printre celelalte salbatice care mai sunt sau vor soso curand :)


Sursa

Kilian

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...