Sunday, October 27, 2019

37. Liguria

https://photos.app.goo.gl/8DvrekdX8Hmb8rfB9

Mofturi olandeze mai mari. Liguria și Albenga sunt una o regiune, iar cealaltă o localitate din regiunea respectivă. Sunt câteva soiuri de roșii din zona respectivă, dar Liguria asta pare un fel de Inimă de Albenga. 😀
Anul trecut am avut unele cărora eu le-am zis Roșii Alin, după numele celui de la care am primit roșiile de la care am luat semințe. Pe astea, din păcate, le-am pierdut.
Liguria, care anul trecut s-au făcut mai puține și mai mici, cam pe forma și marime de pară, dar cu crețuri, anul ăsta au compensat lipsa roșiilor de la Alin.



No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...