Tuesday, October 29, 2019

26. Brandywine Pink


https://photos.app.goo.gl/oXPsLaJZFNqk8FtSA

2019
Negrele n-au ieșit, roșiile nu prea mi-au plăcut și n-am luat semințe. Galbene și roz am avut și anul ăsta câte 2 fire. De cele galbene sunt chiar încântat. Mari, dar mai puține. Cele roz mai puțin mari, mai multe și parcă mai târzii. Ambele au frunză de tip cartof, dar parcă sunt cam ușor afectate de boli. Abia aștept să le văd comportamentul la anu, semănate direct în pământ!


Din nou roșii de la americani. Sunt mai multe varietăți de roșii "Brandywine", de diferite culori, cu frunze normale sau de tip cartof. Ce-ar avea în comun e că toate sun roșii mare de tip "Beefsteak" zic ei. De-abia aștept să le compar cu marile noastre. Se pare că sunt diferite oricum și gusturile noastre și-ale lor sunt diferite și-n materie de roșii. De fapt fiecare om cu gusturile lui, da acu la roșii parcă ale românești, deși de felurite feluri, parcă au ceva in comun. Muști din ea și zici: Da mă, roșie ca la mama acasă.

  1. BRANDYWINE BLACK
  2. BRANDYWINE RED
  3. BRANDYWINE YELLOW
  4. BRANDYWINE PINK

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...