Tuesday, May 1, 2018

2 Giganți și 7 Pitici

Roșiilor din grădină le merge anul ăsta așa și-așa. La prin câte or trecut nici nu-i de mirare, se țin chiar bine. Totuși o să arăt deocamdată doar niște poze mai de la distanță 😃.

Câteva au și prima floare. Vorba aia: "Nu-s frumoase, da-s bătrâne" 😃.



Gata cu văitatul! Am și câteva de care chiar mi-e drag (de fapt mi-e drag de toate, da astea protejatele... îs chiar mândru de ele):
Giganții și Piticii. Ăștia au beneficiat de mai multă atenție. Giganții au început la țară (Boșorod), Piticii la oraș (Timișoara), apoi s-au întâlnit și, chiar dacă nu mi-am dat seama din prima, se potriveau.

Pentru giganți, care erau 3, pregătisem un strat înălțat în toamnă, dar unul s-a rupt la una dintre întâlnirile cu vântul și chiar dacă și-a revenit, i-am pus și pe majoritatea Piticilor în Stratul Giganților împreună cu cei doi intregi.



Primele flori aici au și apărut.



No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...