Thursday, November 16, 2017

Roșii Roma

    De-astea am avut anul trecut din semințe de la Dedeman sau alt magazin de-ăsta. Impresiile mele despre ele sunt împărțite. Au răsărit foarte bine, răsadurile au crescut frumos, când le-am plantat erau cele mai dezvoltate, cu rădăcinile care ieșeau din ghivecele de turbă.
    De fapt primele au fost plantate ilegal de muma. O cumpărat ea de la unii de la poartă niște intruse mari și urâte, 10 fire, și-o completat rândul cu 7 de-ale mele. Aci o nimerit Roma și Orange Banana. Frumoase toate, Roma mai zdravene, mai stufoase, celelalte mai zvelte, mai năltuțe.


După o vreme s-or diferențiat atât de bine că ziceai că-s Stan și Bran.



De astea (Roma) am și citit că roșii de pastă cam determinate. Se fac frumușel și-n tufă așa mai mică.


Unele, care-or prins bucata aia minune de grădină, da care cred că-s și o varietate diferită, s-or făcut mai boboloașe și tare mi-o plăcut de ele, chiar dacă astea chiar că or fost complet determinate - ce se vede aia e, nici o floare-n plus, nici măcar o frunză.


    Mica lor problemă e că sunt mai mult păstoase decât gustoase. Semințe nu am luat, da cred că mai am. Și dacă mai pun vreo douță pentru la anu am de pastă San Marzano. Tot italienești, tot de pastă, da cică au și gust.

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...