Sunday, November 5, 2017

ROȘII "CORNUL CAPREI"

Acu am o mare dilemă.
Când eram eu mic, într-un an, o luat Buna de la Călanu Mic de undeva semințe de niște roșii "Ţâţa Vacii". Astea au fost cel puțin câțiva ani vedetele grădinii. Eram convins că-s românești și am căutat semințe anul trecut. Aproape că am găsit, da vorba aia "este, da s-a terminat".
Și-aci incepe dilema mea. De ce mama supărării să-i zică "Ţâţa Vacii" când ea e clar "Ţâţa Caprei"? După aia am văzut eu că alea sunt de fapt roșii americănești și m-am gândit că n-am Io de unde știi cum or fi vacile pe-acolo pe la ei.
Mai târziu am aflat că ar fi și o "Ţâţa Vacii românească", pentru mine tot a Caprei pare mai iute. Ultimul link e spre un site/blog minunat despre roșii și grădinărit. Nenea ăla se pricepe și la grădinărit și la scris. Are și semințe de roșii și alte alea, da eu n-am avut curaj să-i scriu un email până acum.
Deci Cornul Caprei cred că nu-i exact ce visam eu, da e interesantă și poate-o semăna cu vreun 🌽, da caprele mele n-aveau coarne de-astea :)
Dacă nu găsesc pe undeva să-i zică așa cum trebe, când mă fac mare, încrucișez eu niste de-astea, fac un soi și-l botez "Ţâţa Caprei". Asta așa că tot nu mai ținem noi capre.

http://www.seminte-exotice.ro/cumpara/seminte-rosii-cornul-caprei-408

2018 - 0 fire 😞

1 comment:

  1. Și ați găsit semințe de roșii țâța caprei? Și bunicul planta în grădină țâța caprei. Erau delicioase.

    ReplyDelete

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...