Friday, November 17, 2017

Mofturi olandeze

De la Bakker.com comandasem bulbi de lalele și semințe de panseluțe și alte prostiuțe. Apoi mi-au trimis tot felul de oferte și nu știu ce lămpi solare cadou sau discount dacă mai comand ceva. Mă tentau lămpile alea așa c-am mai comandat. Evident și roșii. Nu au cine știe ce ofertă în materie de roșii și sunt și scumpi.

    Am luat o oferte de cherry de 4 culori, nu te pere mici și galbene la modă acu de care mă tot ferisem și în sfârșit o roșie mai de Doamne ajută - Liguria


    Am mai avut și semințe de alte alea și-am primit și lămpile cadou. Un pic mai faine în poze decât în realitate 😃. Dacă tot le-am primit mi-am făcut Las Vegas într-un strat înălțat:

Las Vegasul mîțelor că pe-aci e, mai nou, locul lor de joacă preferat. 😃

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...