Thursday, November 16, 2017

47. Green Zebra

https://photos.app.goo.gl/2hLiHS1jEHVE1nPy7

2019
Mi-e drag din ce în ce mai mult de roșiile astea. Anul ăsta au mers chiar mai bine, mai multe, unele mai mari. Despre 'mai bună mă-sa că ea' nu pot să zic, nu cred. Din păcate fii-sa 'Beauty King' n-a mai fost anul ăsta printre noi și nici semințe nu mai am. Și asta rămâne (că tot mi-am amintit  de top treiul de nu-l pot face, încă) numărul unu dintre roșiile avute și pierdute. Sigur se va întoarce cândva în grădină mea!

    Roșii verzi. M-or tentat din prima. Da-n primu an n-am avut curaj. Îmi și imaginam miștouri de-alea: că roșiile mele nici nu se coc, că nu pot face io bulion, da mă scot cu murăturile...

    Da anu ăsta am depășit momentul și-am luat vreo 3 feluri verzi plus altele cu verde-n ele când sunt coapte.
Green Zebra a fost prima. N-aveam cum s-o ratez. Pe lângă faptul că-i celebră, mai ales in lumea roșiilor verzi, cred că-i și mă-sa lu

Beauty King pentru care cam aveam o slăbiciune. Ar fi chiar tare să fie "mai bună mă-sa că ea" 😃, da zău că nu m-aș mira.

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...