Thursday, November 16, 2017

62. CHERRY YELLOW (Ildy?)

https://photos.app.goo.gl/pxXz5Dvdax6aQ9rg6

2019
Anul trecut am avut un fir sau două. Țin minte că într-o zi când copileam și dezfrunzeam (deși de copilit, după experiența de anul ăsta, aș zice că la astea nu-i cazul) am tăiat un ciorchine in loc de lăstar sau frunză. M-am urât pentru asta și cred că de-aia m-am cam ferit de ele o vreme. Era cât pe ce să nici nu iau semințe, da dacă eram eu cam nemulțumit de perele galbene și astea fac și unele fructe spre formă de pară, deși nu toate, unele-s cam prunisoare, am luat semințe.
Anul ăsta am avut un fir din răsad care a-nceput să se facă devreme și vreo 3 din cele semănate in pământ care s-au dezvoltat foarte frumos și au fost o concurență și companie încântătoare pentru multiflorele Grele Bes.
Eu le știam de Cherry Yellow, far am aflat că s-ar putea să fie soiul 'Ildy'. Atunci m-am uitat la poze și mi s-au părut c-ar fi așa. Acum mă uit din nou și mă-cearcă îndoiala. O să iau io odată și-o 'Ildy' certificată și le pun față-n față. Oricum astea ale mele sunt frumoase foc, cu ciorchinii lor bogați ca niște cununi de mirese.

O adunătură de slăbiciuni m-o condus la Roșia asta.
1. Anul trecut am ratat la mustață Cherry-urile Gălbenele de Cluj.
2. Astea galbene/portocalii mă cam atrag toate.
3. Am eu o imagine de 🍒 (mai ales galbene) că o explozie și când am văzut poza ăstora și am citit că se fac peste 50-80 n-am mai avut de-ales.

https://semintedelegume.aaz.ro/detalii/605410/TOMATE-CHERRY---YELLOW

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...