Monday, June 18, 2018

53. Anna Russian

https://photos.app.goo.gl/KtEZm1KF1bnxZJGW8

2019
Anna, Anna, n-am mai pus anul ăsta. Mi s-au părut tot așa plante prea fragile, cu prea puține frunze sănătoase să protejeze fructele, altfel frumoase, generoase. Ce să mai, că niște inimi scoase din piept și pârjolite de soare. Dar am mai citit păreri mai bune și când am găsit semințele originale tare m-am mai bucurat că s-ar putea să le am din nou în grădină!

Tot eram la inimi(Inimă roșie, Inimă de bou, Inimă de bou românească) și promisesem și-o rusoaică. Iacăt-o: https://semintedelegume.aaz.ro/detalii/676096/TOMATE-ANA-RUSSIAN

In forma de inimă, roz și, lucru mai rar la astea, destul de timpurie. O aveam și pe lista scurtă de-o făcusem într-un vis cu seră 😃.

2018 - 3 fire. O roșie a prins culoare printre primele, da ce-i drept era si cam dezgolita in soare. Planta nu-i prea frunzoasă, iar frunzele de la bază le-am rupt mai devreme decât aș fi vrut din cauză de mici probleme.


No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...