Thursday, November 16, 2017

Kumato de la Al Bătrân

    După ce să dumiri Al Bătrân că nu-mi trece boala roșiilor mă-ntrebă de ce nu pun eu Kumato.
    - Îu, Doamne ia-mă! Ce-s alea?
    - Niște roșii de-ale bune, mai căcănii așa. De-astea cumpăr eu pe-aci, da mai rar, că-s cam scumpe.
    - Păi nu pun? Pun. Dă-mi tu sămânță și io o pun.

    Zîs și făcut: să interesă Al Bătrân de unde să-mi ia sămânță și reieșii că nu să poate, decât dacă am nu știu ce ceferticat de cultivator de de-al-deastea. Acu nici nu știu sigur - io să-l am ceferticatu sau Al Bătrân?

    Oricum dacă am văzut că-i așa greu de cumpărat am trecut la planul B și mi-a luat el ori Muma (ori amândoi) semințe din roșii când a cumpărat iar Kumato de-astea. Cum mi-o fi norocu: de-o fi hibrid (din ce-am citit parcă n-ar prea fi) n-o să prea văd cum îs, da poate fac cunoștință cu mă-sa or cu tac-su.

Da de cumpărat semințe tot n-o scăpat Al Bătrân 😃.

2018 - 0 fire 😞

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...